mina nerver!

Uh vad jag är trött på ÖBO, nu måste de väl ändå skoja med mig? De skulle laga timern till fläkten idag (för säkert fjärde gången på ett år) men den funkar ju fortfarande inte! Åh mina nerver..Dessutom ramlade en "fast" hylla med lådor ner igår, pang! rakt på micron. Tack ÖBO, I love you.

Linda var här igår, det var roligt. Fika lite och jag försökte hjälpa så gott jag kunde med cv+personligt brev. Hon påstod att hon köpt en cykel på IKEA, hehe. Kan ni tänka er, med IKEAs usla beskrivningar och hur frustrerad man blir när man ska sätta ihop deras möbler, hur tror ni då det skulle bli om man själv måste sätta ihop en cykel? Rolig tanke! Akutpsyk skulle översållas av människor med nervsammanbrott.


Inget psykbryt på jobbet idag i alla fall, alltid nåt! Vissa dagar vill jag bara spy på företag som inte har ordning på sina jädrans papper. Roligast jag hört var dock att Sex and the city (filmen) skulle handla om mode och de senaste trenderna. Jag måste ha sovit mig igenom filmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0