red dragon

Vart och handlat massa med Petter idag, det var skoj och skönt att ha det gjort. Fick en platta öl, det var snällt :) Välbehövligt? Hehe nja, men väldigt bra att ha. Vi åt  tacos här, det var syndigt gott! Tog säkert en timme för mig att äta 2 st och jag är fortfarande mätt. Alltid kul med roliga människors sällskap! Uppskattar det.

Haft lite halvont i halsen till och från nästan hela veckan men trott att det berott på sömnbrist och ansträngning, men nu säger Linda att hon är på G att bli sjuk, och jag känner samma. Hope not. Visst vore det kul att gå på lite kräftskiva där imorgon men framförallt pallar jag inte bli sjuk. Var dunderförkyld förra året vid den här tiden, då jag skulle på "fint" galej. Stod ut en timme, det var varmt och jag hade feber och fick en dunderhuvudvärk så jag inte ens orkade sitta upp. Däckad i tio dagar. Förstår inte de som säger att de är sjuka, lite förkylda, max 2-3 dagar per år. Vilken lyx!

Röd Drake på tv. Läste faktiskt boken för himla massa år sedan och sett filmen ett par ggr, den är inge vidare, men boken kan rekommenderas.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå hallå. Det blir ingen kräftskiva här kan jag lova. För jag har ögonfluss, och det vill jag inte smitta ner dig med. Har precis varit och köpt gul kletsalva att ha i ögat, hoppas det ger med sig snart, tänkte att jag skulle slippa gå till doktorn.

Ang.halsontet så verkar det inte bli nåt värre med det.. typ lite ont i halsen och snuva. Men drygt är det ändå. Krya på dig!!

2008-08-30 @ 10:50:01
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Linda

Glömde en sak...

Eftersom det inte blir någon kräftskiva här, eftersom ingen kunde komma, så hade jag tänkt att bjuda hit dig på lite wii och kaffe. Men så vart jag ju med ögonfluss, så då lät jag bli. Men du är välkommen hit när vi båda är friska!

2008-08-30 @ 10:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0