walking in the air

Kämpat med att bygga ihop möbler till kontoret som sagt, håller på med bokslut och varit lite trött idag. Efter jobbet så hör jag någon ropa på mig på stan, det är han, som är jättegullig, håller om mig, bär min kasse, kysser och kramar mig, vill bjuda på middag och bio. Men jag vet inte vad jag känner och jag har heller inte sagt eller lovat något.

Varför kan jag inte falla pladask och bli störtkär i någon som är söt, romantisk, har snygg kropp och klädstil, är mysig, omtänksam, generös osv. Det är ändå något som fattas känns det som.

Har fixat ätbara saker inför imorgon :) Ledig och det blir en heldag med P.

Kollat klart på filmen också, The Dark Knight. Den var inte alls så bra som Batman Begins.den var rörig, utan egentlig handling, hade ett slut som var upplagt för en uppföljare, Batman har inga speciella förmågor, mörk, och Two Face kan ju inte gå runt sådär. Men ok, det är film. Jokern var rolig.


Dags för bok och säng nu, kan inte stava ordentligt. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0