yesterday

Petter kom hit igår, fikade lite på kaffe & hemmagjort godis & lussebullar, åt mumsiga laxmackor senare och bytte julklappar. Myspys. Öppnade en varsin, jag fick en Elvisbok. Alltså Elvis, den tecknade sköldpaddan. Tycker den serien är jätterolig :) Så det var helt perfekt! Och så fick jag en jättefin julgrupp. Resten av klapparna sparar jag till imorgon.

Innan dess så var jag en sväng i stan för att köpa mascara, blev även en tröja jag inte kunde motstå, mörklila med massa små guldstjärnor, röda leggings & lite annat. Rean har ju redan börjat...



Trötta jag igårkväll, med nya gosiga tröjan.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken härlig tröja! God Jul!

2008-12-24 @ 12:00:01
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0