nyårsafton

     tv                                                                                                                                                                                                      Nyårsafton var en helt fantastisk dag, det var kombinerat nyårsfirande med studentfirande.

Petter och jag gick hem till hans föräldrar vid fyra och där hängde de en nallebjörn, liten studentmössa och blommor på mig och tog massa kort. Sen fick jag det här helt underbara, stora paketet av Petter och hans föräldrar, som är på bilden här intill:
en 28" tv! Helt otroligt vilka fina examenspresenter jag har fått: pengar, laptop och en ny tv! För att inte tala om alla fina julklappar! Så snälla och söta alla är och så bortskämd jag känner mig. Men det är jag värd =)



Svärföräldrarna hade dukat jättefint, det gick i silver, svart och vitt och vi åt otroligt god mat, trerätters kan man säga.Spelade Retro och Bondespelet, hade det mysigt, kollade på alla fyrverkerier och skålade med vin och champagne.
En helt perfekt nyårsafton!

Kommentarer
Postat av: anna

tack sötaste linda för de fina orden =)
kram!

2008-01-02 @ 21:14:31
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0