thank you for smoking

Är det nån som sett den? Är den bra? Den och några till filmer är på väg till datorn, tänkte nämligen ha en filmhelg om det inte händer något oväntat, vilket det ju iofs ofta gör..Tvivlar på att det blir bio på ett tag.

Var på ekonomibyrån igår, jag ska börja där på tisdag! Wiho! Ekonomiassistent tror jag titeln lyder.
Lustigaste är att det är semester 18:e juli och ca 3 veckor framåt, så även för mig, men jag klagar inte!

Micke S ringde igårkväll och ville att jag skulle komma dit och äta glass..det var bara lite sent påtänkt (ibland älskar jag att bo här, ibland är jag inte riktigt lika thrilled) men det blir minigolf nästa vecka,  o så babbla vi om annat, puss o kram och sånt. Om att akta vissa saker och så..svammel i know :P

Nu: The Happening


Kommentarer
Postat av: Linda

Önskar jag hade bättre ursäkter än att bara säga att det kör i hop sig... Jag är helt slut, alla barnen tar musten ur mig. Men det är ju en sits jag själv har satt mig i. Men jag är väl kanske inte helt van att ha alla 3 här. Men på söndag åker de hem, på onsdag åker vi till göteborg, kommer hem på torsdag, ska eventuellt ut helgen efter det, men inget som är jätteplanerat ännu.

2008-07-17 @ 22:33:51
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0