ointressant dag

Det första som hände när jag vakna imorse var att telefonen ringde, och den andra frågan var om jag är släkt med arkitekten med samma efternamn..hah.

Ok, nu ljög jag. Jag vaknade inte alls imorse, jag vaknade efter 13.00, varm och med världens huvudvärk. Somnade visst till Dirty, Pretty Things igår.

Dumma huvud. Det är därför jag är hemma ikväll. Att ta sig ut, åka buss, eventuellt dricka lite och dansa massor känns som en omöjlighet. Har känt mig yr och illamående också. När jag mått bättre har jag lyssnat på åskan och regnet, tittat på blixtarna, ätit lite mat, bakat äppelpaj som jag inte är ett dugg sugen på och pratat med lite folk. Uh, mitt mående har förstört hela dagen men nu känns det bättre, en fin kväll.

Ska kolla på film nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0