Rix & Brolle, igen

Åkte hem till S igår och drack lite, spela tvspel, alltså Wii, skitkul. Inte gjort det tidigare så när jag kom in i det spöade jag honom i Bowling bland annat. Kul att spela Donkey Kong och MarioKart också! Tv-spel är bäst.

Drog in till stan och lyssnade lite, drack öl på Mitt Andra Hem, kul namn, och sen vidare till Pastabaren. Bestämde oss sen  för att käka pommes och sen dra hem igen och fortsätta spela :) Så jag tyckte det var en helt ok kväll. På väg till Pastabaren såg jag Brolle och hans tjej, Elin Lanto, på väg till en bil. När jag berätta det för P sa han "och hon såg trött och sliten ut?" Haha, ja, precis så. Och han i solbrillor, vad annars?

Synd att jag inte tycker de är så bra, för då hade jag nog blivit alldeles till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0