The Happening

Kollade på The Happening igår, jag är nog ganska känslig för jag tyckte den var skitäcklig.
Spoiler:
Trodde jag skulle spy när snubben fick armarna bortdragna av tigrar, eller när killen startade den inte så lilla gräsklipparen och la sig under. Usch. Men cool idé, absolut.

/Slut spoiler :)


Vad är dealen med killar som skickar töntiga listor på mobilen? Saker i stil med "Vad tycker du om mig eller vad vill du göra med mig? Skicka ett nr" och så står det saker i stil med:
1. Hångla
2.Kramas
3. Gifta mig med dig
4. Engångsligg
5. Skaffa dig ett liv


Ok? Så fjortis ju. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 hehe. Men lite cute kanske, att de inte vågar säga vad de tycker rakt ut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0