drogad eller sågad?

Kollade på So you think you can dance, men Lets dance sa jag i telefon..och kände mig med ens lika borta som den där drogade tjejen som inte hittade det vita krysset. Hon måste ju ha gått på något? Dessutom trodde jag att de var i Danmark? Haha! Så kan det gå när man sladdrar istället för att titta..Det låter illa vilket som..

Jag vill bli frisk så jag kan träna! Har suttit med access igen och lite programmering, det var kul! Nu har jag snart plöjt igenom pärmen och är redo för mitt skillcard. Men tänker försöka mig på fördjupningskursen bara för att det är roligt!

Imorgon blir det storhandling och byte av dammsugare, och jag är så glad! För det är ju så kul att dammsuga.. :)Glad att jag får hjälp!

Nu ska jag lägga mig i sängen med min snuttefilt (ok, laptop) och titta på Simpsons! Vad annars?


image107




Min Maggie Box som jag fyndade för 99:- på cdon för ett tag sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0