fortfarande full

Det var supertrevligt igår. Vaknade 8.30 av att telefon ringde, det var pappa, Mari, Timmy och Moa som sjöng och grattade. Gick upp och började göra pastasallad och tårta, tårtan blev ganska häftig, rosa grädde och massa hallon.
Mamma, Torkel och mormor kom, vi tjejer blev helt fnittriga av ett glas vin. Mormor är så himla rolig och go, hon blir aldrig gammal.

När de åkte hem fick jag skjuts in till stan där jag mötte upp med Anna, som jag inte träffat på ca 6 år. Vi drog hem till Henke på lite förfest, och gick sen ut till Harrys. Jag och Henke hade det väldigt trevligt, drack drinkar, pratade och dansade. Livin´on a prayer :) Hehe. Vi har gjort en deal också.

Urkul.

Fick världens attack när jag skulle hem idag men Petter var söt och hämtade mig. Han påstår att jag fortfarande är full :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0