julafton igår

Det var lite som julafton igår, precis som i torsdags då jag fick dator+tillbehör. Igår fick jag vin, flera par lila vantar m.m. av Petter och olika rengöringsgrejer från Clinique+dramatically different moisturizing lotion bl.a av Eva. Hur kul som helst!
Själv så gav jag bort lussebullar och lämnade en present till någon som fyller väldigt jämnt på tisdag.

Var ju hos P igår och vi åt pizza, bakade pepparkakor och lite julgodis. Väldigt rolig kväll och dag.



Var uppe till 4 inatt så jag är lite seg idag, men det är sköönt.

Åh, fick ju Hälgetidning & Hälge Presentbok också! + en fulsöt liten Hälgefigur, gillar Hälge :)

Behöver tydligen inte åka till jobbet imorgon, lite skönt faktiskt. bara lite bokföring att ta hand om här hemma under dagen men det går ju ganska fort. Så nu blir det nog ett glas vin eller sockerfri glögg och favoritfilmen: Under the Tuscan Sun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0