vän & shopping

Fick en urfin väska idag när jag handlade med min bästaste vän.Svart, lagom stor så jag får plats med det viktigaste, med söta rosetter. Och ett lipgloss med vanilj, mmm! Och åt gottigottig kyckling, ris, bearnei och ost i ugn med sallad till. Mumsmums. Lite matångest och gravidmage nu trots "normal" portion but what to do..Jag älskar våra diskussioner, att prata med dig, att vi tänker så lika om så mycket. Tyvärr är vi lite av en katastrof ihop men kanon som vänner och det är jag väldigt glad för ändå. Att vi kan vara vänner.  Du ger mig så mycket som vän, och då menar jag inte saker som man kan ta på. Tack!

Köpte "julklappar" till mig själv häromdan, svarta byxor och en ursnygg vit topp med volanger samt bruna väldigt söta skor, men de va för stora så ska lämna tillbaka dem imorgon. Vet inte vad som hänt, strl 39 är aningen för liten och strl 40 är för stor=inga skor för Linda alls.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du lyckas så bra med att gå ner i vikt, skulle jag med behöva göra. Och jag tycker mig känna igen maträtten som du beskrev ovan ;-). Den brukar serveras här hemma med faktiskt.

2008-11-14 @ 17:23:26
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0