Why does it always rain on me?

Is it because I lied when I was seventeen?

Lite Travis så här en regnig dag då det smattrar på rutan, riktigt mysväder. Som jag stod ute i, i 30 minuter i väntan på en buss som inte kom. Den hade tydligen gått sönder fick jag höra sen men då var det redan försent, missade 11-mötet och mina tår hade ingen känsel längre. Brrr.



Bokade om mötet till måndag och sedan flög tiden iväg. Vad har jag gjort? Ingen aning. Tränat till DH, badat, lägenheten är snygg och ren och snart är all tvätt klar att hängas upp i min klädkammare som är så fin. Det är väl en walk-in closet om man kan gå in i den, eller?  Sen hur man tar sig in och om man kan vända på sig är en annan femma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0