yeye

Tur att jag inte har en blogg med outfitsbilder varje dag, för jag går runt i pyjamasbyxor, jag är ledig! Har faktiskt redan varit ute, promenerade bort till bovärdens kontor och hämta ut en nyckelgrej till nya bokningssystemet. Han hade fått för sig att alla skulle på demonstration/visning nästa vecka, jag tror jag dör av skratt. Så löjligt.  Det är inte hjärnkirurgi det handlar om. Skönt att folk inte längre kan sno tider och att man kan låsa dörren! Passade på att "klaga" lite också om andra saker och jag trivs så mycket bättre med mig själv nuförtiden när jag vågar säga ifrån och säga till om saker och ting.


Bla bla, nu snart så ska det svidas om till träningskläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0