destroy everything you touch today

Destroy everything you touch today
Destroy me this way
Anything that may desert you
So it cannot hurt you

har packat, röjt och slängt massa de senaste dagarna. även skrivit lite listor på vad jag ska köpa till nya lägenheten :) praktik igår och idag..råkade visst vattna en sidenblomma idag..haha. såg ju inte vad det var för nåt.. kul har det i alla fall varit, men segt.

på lördag ska det handlas massor, sen ska jag och petter till hans föräldrar, äta tacos, ge en dag-för-tidig farsdagpresent o så..trevligt ska det bli.
på söndag kommer pappa och mari hit med min gamla sköna enkelsäng, sängbord m.m så att jag kan sova i min nya bostad från och med söndag! de vill också köpa en byrå o så åt mig i inflyttningspresent :)

Everything you touch you don't feel
Do not know what you steal
Shakes your hand
Takes your gun
Walks you out of the sun

What you touch you don't feel
Do not know what you steal
Destroy everything you touch today
Please destroy me this way

^-^-Ladytron-^-^

http://www.skraplotto.se/?ref=23150

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att börja komma i ordning i nya lägenheten, kommer jättegärna och hälsar på när du har tid och så =). Just denna helgen har jag ju barnen här och så, sen är det ju pissväder ute *suck*. Låter som om allt är bra med dej, och det är trevligt att höra. Kram, nu ska jag dricka kaffe... tror jag...

2006-11-11 @ 10:39:53
URL: http://chagak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0