min, bara min

den är min bara min! så otroligt.. en liten 2a i city till superpris.. tänk att jag var deras favorit och fick den, av 45 st intresserade.! haha..här är lite bilder på den, men jag har inte orkar skriva vad som är vad..och bilderna kanske inte är av bästa kvalitét, men men..:P fick nyckeln idag och flyttar in på söndag!

annars idag har jag inte gjort så mkt, planerat vad jag vill köpa, kollat på avs 10 säsong 2 av prison break (är skitbra ju) och börjat rensa lite i mina garderober. skön dag och imorn börjar jag 14.00 på praktiken, härligt..ska nog ta med mig lite saker till lägenheten imorn också :P 

btw, hade jag några knepiga tankar för någon dag sen, så tror jag de är bortblåsta nu..nästan.. hoppas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0