felicidades

Fick hämta ut ett paket idag, trodde det skulle vara något roligt, men det var 3 som hade skickat mig en mobil m.m., vilket jag inte har beställt, så jag fick ringa och bråka lite med dem. Ringde skatteverket också, men du, grattis! sa hon, hihi gulligt.
Har redan fått kort av farfar i dallas, till "Miss Linda W", låter tjusigt, ett kort av "svärföräldrarna", och grattis och present på kontot av pappa :) och grattis från Mari och Susann..Jag tycker fortfarande att det är kul att fylla år, och det är jag glad för! Kalas blir det på lördag. Har nyss ätit lite brunch och om en stund så kommer bästaste vännen hit, roligt, och vi ska äta kinamat senare idag. Mums! Var evigheter sen. En bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0