And the story ends

And the story ends
Insanity said coldly
Still waiting for the chance
So out of nowhere it will rise
Oh, and another journey starts
Into insanity's claws


(Blind Guardian - And the Story Ends)

Oh I love Blind Guardian. Vilken skön dag det har varit, det mest intressanta som hände var att nån utländsk mattförsäljare försökte sälja en persisk matta till mig, "förut 5000, nu 2500!" och babblade på om hur bra de var och om importpriser o skit. Snälla, ser jag så dum, och framförallt rik ut, att jag har 2500 liggandes där hemma, bara ifall att liksom? Nu var jag inte intresserad av nån fejkmatta och hennes skitsnack om importpriset, jag vet nog. Hallå, jag pluggar sånt, i princip. Utrikesaffärer, export och import Hallå. Jag blir så trött på människor i allmänhet och bitterfittor och skitsnackare i synnerhet. Det gäller alla..

Haha och allt detta händer mitt i..nää usch så skrattretande. Hur som, fått snacka av mig med E och L idag, som vanligt. Och funderat på om jag inte ska spela lite super mario 3? Var ett tag sen ju. Men inte riktigt lika kul ensam, roligare med nån som kan allt precis som jag och..ja. Marcus kanske?

Tänker njuta av mina pengar nu, har redan lagt en liten beställning på kläder, kikat ut ett par skor jag är sugen på, och imorgon blir det lite shopping + kinamat med Petter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0