örebro kokar

så stod det på löpsedeln igår. Varmt som tusan var det. Mådde illa som 17 till och från hela dagen, och till och från i över en vecka..Var svårt att jobba då men fick ett ryck och städade hela kontoret i alla fall. Bara kände för det..

Pizza i solen på Rio sen, med Petter. Mumma, och så dags för hans tatueringen, som blev jättebra! Riktigt snygg.
Han påstod att jag flirtade med tatueraren, en ung kille som såg rätt bra ut..det vet jag inte, jag är bara glad och pratig. Sen sa Petter att det är mitt fel om tatuering inte blir bra, haha..för killen kolla tydligen en del på mig. Så kan det gå. Bra blev den i alla fall. Sen fick jag en kille att stamma när jag skulle köpa kattmat..stackars.

Nu har jag bestämt mig för vart min nästa tatuering ska sitta, och jag tror jag vet vad jag ska ha för motiv också. Sen så ska jag ha en tredje, men den blir nog om några år.

Fick världens illamående igen på Willys, skyndade ut till oväder och sen hem till mig där vi åt blåbärspaj, det var också mumma vill jag lova!

Donade lite och sen när jag skulle fixa vid datorn började det blixtra och åska igen, så tyckte det var bäst att stänga av. Man vet ju aldrig?

Kommentarer
Postat av: Linda

Det där med åska är lurigt. Man vet ju aldrig vad som kan hända. Men det var skönt att den drog över och drog ur lite, det var välbehövligt. Men jag klarade mig ovanligt bra i värmen. Erik var den som flåsade och stånkade och stönade. Gnällde om huvudvärk. Själv led jag inte nämnvärt. Nu ska jag iväg och handla.

2008-07-29 @ 15:12:27
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0