404

Sov nästan till 14 idag, skönt! Fast känner mig precis lika trött nu.

Henke kom över igår och vi gosade ner oss i soffan, snackade och kollade på fotbollen och kommenterade kommentatorerna, eller jag gjorde det mest, var roligt. Var ju ingen viktig match direkt.

Känner mig fortfarande lite krasslig, och hungrig! Men det är bra, för Denniz kommer hit snart och bjuder mig på mat. Och choklad, väldigt snällt. Är så sugen. Ska väl kolla på nån film också.

Har inte tid att vara sjuk, imorgon ska jag äta lunch på stan med Karin och Susann, och på tisdag ska jag eventuellt vara guide i Örebro.


Lugn och skön helg, finally!  Det behövde jag. Kollat klart på alla avsnitt av Gossip Girl och en del Simpsons också såklart. Piggar alltid upp.



Just ja, det här är mitt 404 inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0