öl och fotboll

Skulle jag ta det lugnt i helgen? Yeah right. Vilket skämt. Jag är ju inte den som bangar, så när Micke ringde igår och frågade om jag skulle komma hem till honom, kolla fotbollen och bli bjuden på massa öl, sa jag självklart ja!
Vi blev några fler, målade oss gula och blå i ansiktet och gick sen till Pastabaren och hade det roligt. Blev en sväng på O'Learys också. Grabbarna tyckte att jag var en schysst tjej som pallade så mycket killsnack, men jag är ju van, och för det mesta är det roligt också, ofta bättre än massa tramsiga tjejer.

Blev raggad på bland annat av en ev småkändis, och en 18årig kille som tyckte att jag skulle sova hos honom, haha!

Nä, jag somnade gott på norr, några 100 meter från där jag bodde i nästan 3 år. Saknar norr!


Skumma bilder på skumma blågula typer

Var ju självklart klädd i blåa jeans och gult linne kvällen till ära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0