because she'll only turn 22 once

Längtar verkligen till imorgon nu! Då blir jag 22 år! Har redan fått gratulationer, kort och presenter. Så fint.

Först kommer lite släkt på dagen, jag ska bjuda på pastasallad med tillbehör som bröd, tzatziki osv. Sen blir det hallontårta till efterrätt, och ev kladdkaka till mig om inte brödet vill ner i halsen. Lite äppelkaka också kanske. Men thats it. Orkar inte bjuda på femtioelva sorters kakor som ingen ändå orkar äta. Och så vin och cider såklart. Jag kommer vara packad vid fyra.

Eller inte. Men det ska bli så kul! Träffar dem så sällan allihopa! Så ska mamma klippa mig också. Hon är den enda frisör jag litar på. Så jag kommer vara ännu snyggare sen på kvällen.

Frågan är bara, vad ska jag ha på mig? Nya klänningen? Och vilka skor till? Eller ska jag ha snygga jeans och nya festlinnet?

På kvällen kommer Anna! Vi ska mötas upp i stan. Har nog inte träffat henne på..6 år? Vi ska dra till Henke på förfest, sen blir det Harrys tror jag, eller något annat skoj. Fullspäckad dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0