fröken hurtig

Jobbar på i en rasande fart tydligen och fick höra att allt var perfekt, det är alltid kul. Tränat, det var skönt som tusan. Tränar 4-6 dagar i veckan, blev kallad fröken hurtig..

Pratade med Mari idag, hon ska starta eget, hennes syster också. Kul tycker jag! Kan ju det där ganska bra, hur man gör, idéer, hur man planerar allting från grunden, det teoretiska, praktiska och nu även den ekonomiska biten.

Såg That '70s show idag och min favorit Bruce Willis var med! Alltid lika rolig. Nu är det snart en av mina gamla favoritfilmer på tvn också, Face Off.

Funderar starkt på att söka en distanskurs snart, bara ett ämne, kunde vara kul.Eller två ämnen. Så kanske det blir universitet sen, även om jag mest känner för att jobba nu. Kanske blir receptionist ett tag :) Why not?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0