vaccinerad

Så, då var även jag vaccinerad efter mycket om och men (=vaccin som tar slut hela tiden). Vi var där strax innan 13.30, bland de första i princip, det öppnade vid 14 och ca 14.15 var vi klara. Gick väldigt snabbt allting! Och trevlig personal och stämning faktiskt, hade jag INTE räknat med direkt.

Har ganska ont i armen nu men inte så mycket värre än en redig träningsvärk. Kanske får äta upp mina ord inatt eller imorgon :)

Storshopping på Rusta, de ha mycket roligt, julklappar och lite saker till mig själv, bl.a. en sjukt billig magtränare. Ska testa den så fort armen känns bättre. (Ja, för man styr den med armarna).Och ett hårtoppsserum från Björn Axén, också sjuukt billigt :)

Så hamnade vi här till sist och åt & fikade gott.

Hamnade på golvet ikväll igen, slog in presenter och julklappar & gjorde fler etiketter. Älskar december och julen!

 

Update: Jupp, jag får äta upp mina ord.


Kommentarer
Postat av: Linda

För mig höll det i sig 3-4 dagar, då gav sig det värsta. Efter det så kändes det bara när jag gjorde vissa rörelser. Första dagen efter så tänkte jag att jag skulle gå upp och duscha, och gjorde det, tänkte tyvärr aldrig så långt som att jag inte kunde tvätta håret, för armen jag fått vaccin i, kunde jag inte få över huvudet... Såg ut som en trasselsudd när jag kom ut ur duschen sen igen :D

2009-12-05 @ 09:56:47
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0