the weekend

Igår var jag och P iväg och skulle byta sodastreamen, gick inge vidare för de hade inga kvar, blev blöta i spöregn och gjorde sen iordning en god kycklingsallad med vitlöksbröd och annat smaskigt i hans fina kök,  kollade lite på filmen Taken som vi sett förr och spelade lite Colin McRae ( jag är bäst! ) och drack några Russian lemon.



Jag vaknade efter 12 idag. Snacka om förvåning när jag tittade på klockan! Brukar annars gå upp rätt tidigt på helger också. Slappat framför Greys, Medium och Lipstick Jungle och sen tog jag mig i kragen och sprang en runda i duggregnet, så skönt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är helt värdelös på colin... har försökt spela det sååååå många gånger men utan större framgång. Mitt ex satt och spelade det där halva nätterna vill jag minnas.

2009-07-06 @ 09:43:37
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0