and life goes on..

so they say..

Idag var första dagen på praktiken, det var skit och helvete och jag vill aldrig mer gå dit. Men men..ska ge det en chans till imorn, om det inte är bra tänker jag kräva att få byta..annars kan jag ju alltid bli väldigt allergisk mot alla blommor : ) Var hemma hos Linda idag också och sett lägenheten för första gången! Och oh vad fint det kommer bli..blir ju nästan lite avis :)

Igår sov jag till 15.30, kändes väldigt konstigt, låg kvar i sängen till fyra. Ringde K och E och sen ringde L mig. Sen kom Petter hem från sina föräldrar med tacos till mig från dem! Snällt och väldigt gott.

Tisdagen var säkert en skitdag och måndagen likaså, minns inte så mycket, har haft feber.
Klippte mig ialla fall hos Lena och blev väldigt nöjd. .

Imorn är det praktik i 4 timmar, sen tänkte jag mig en tripp på stan..har några hundra kvar på mitt presentkort på H&M, och saldot på kontot är oförskämt bra..får se om jag kan hitta något kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0