so it begins..


I tisdags började skolan. Jag är 20 och började 3:an, suck..alla andra är typ 18 eller yngre..som tur är var Linda här och drack kaffe med mig både idag och på måndagen, då vi även cyklade till skolan, http://www.wuc.orebro.se/

I onsdags var det någon form av lektion, engelska b som jag valt. cyklade hem och blev genomblöt. sov "middag" och lagade mat, och andra hushållssysslor..ni vet.. bläh. har även valt matte b och samhäll b, tänkte att det kunde vara bra att ha läst. har ju redan läst småföretagande (mvg) och glöm att jag kommer läsa fritidsturism..blä fy satan vad turism är tråkigt att läsa.

igår, torsdag, var jag och pratade om vilken praktik jag kunde tänka mig..vill inte va kvar hos surkärringen på vägverket..sen hem igen, så värdelöst att åka dit, men fick iallafall 30 min på cykeln..sen kände jag mig bara matt, sjuk och orkeslös, tur att det inte gjorde något, för Linda var här och drack kaffe och spelade super mario 3..it rules, men vi var sämre än vi brukar =) hon va också seg och det var skönt att få vara det, för ibland orkar man inget annat..

Idag fredag var jag ledig, trodde det skulle ringa om praktiken, men nej då, så jag fick sovmorgon och favo Linda var här på kaffe och så bestämdes det att jag skulle vara kattvakt åt hennes Kisse..så vid 7 ikväll kom hennes kille och lämnade Kisse här och jag försöker få henne att känna sig hemma och bekväm..vilket inte är det enklaste när man redan har två katter, men det går bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0