Gränslandet - glädje och hopplöshet

Äntligen helg! Har handlat på coop idag och ätit tacos + sett resident evil. Vakna 06.00 och ringde praon 08.15, sjuk, har haft så mycket ångest hela veckan, & varit trött i huvud och kropp. Men det kan jag ju inte säga till handledaren, så jag är förkyld. Men det är ok, har ont i halsen och känner mig febrig..


På måndag & tisdag är jag ledig, onsdag är det info om nya skolan, torsdag avslutning! Ska bli så spännande att se betygen, vill se nu ju.

Jag har svårt att skriva om min ångest och förtvivlan här, hallå detta är internet, man vet aldrig. haha, näe, och vad skulle jag skriva, skulle någon förstå?


man vet aldrig.


Imorn blir det grillning & potatissallad + film, så gott och bra!
Kanske en liten shoppingtur på stan också om det är fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0