I crash in my mind..

avslutning den 8/6 var det. hade fått 4 MVG och ett VG nu i tvåan.happy!


sen dess har jag bara slappat, handlat lite för mina presentkort jag fick när jag fyllde, osv.


Nu är brorsan Danne här, och det är kul! Vi var just ute och tog nåra öl och hade det trevligt, nu badar han i vårat stoora badkar, I love vårat badkar.


Ska kanske se en skräckis ikväll..imorn blir det kanske lite utgång, om vi orkar. Annars lite filmkväll/biljard/minigolf. Vi får se. Ska bli kul iallafall.


I lördags var jag på Vasa konditori (?) med Linda och det var kul, vi gick en snabbis på H&M också :) Sen kollade jag och Petter på den tråkiga matchen Sverige - Trinidad & Tobago.
Igår var det ju också match, det var kul, grannarna buade och hurrade om vart annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0