all in all youre just another brick in the wall

vaknade vid tio imorse, gick upp och sen till sängs igen..höll mobilen i handen, vet inte varför, och låg i någon sorts dvala, visste vart jag var men ingenting var vad det egentligen var..wierd, yes, min mobil var ingen mobil och jag kunde inte öppna ögonen..ungefär som om att jag var drogad eller något..läskigt.

liten storshopping idag på stan med linda, hittade detta:
  •  finfin svart vinterjacka med päls på huvan, Cubus
  •  jeans, Cubus
  •  fyra trosor, Cubus
  •  svarta bh-band med rosa rosor, Cubus
  •  self tan servett, Åhlens
  •  rengöringslotion, Åhlens
  •  svart v-ringad bastopp, H&M
  •  max factor more lashes mascara, H&M
  •  rouge H&M

sen fikade vi på vasa, mysigt. förutom att jag höll på att frysa halv ihjäl mig var det en toppendag!


( crazy are the people walking through my head..)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hellu... det var himla trevligt att shoppa idag... visserligen var det svinkallt, men det var trevligt... Synd att dagen gick så fort bara, men så är det ibland. Du får komma å fika nån dag, även fast jag inte kan erbjuda lika gott kaffe som på wasa... :D

2006-11-01 @ 21:57:30
URL: http://chagak.blogg.se
Postat av: Emma

Kul att du skrev =) Alltid roligt då man får reda på vad det är för folk som läser =) Och du, jäklar vilken snygg design du har på bloggen!

2006-11-02 @ 11:39:10
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0