can I play with madness

igår fick jag äntligen göra arrangemang på praktiken, det blev fint! är trött på att snitta blommor och sånt..
var redigt trött när jag kom hem igår, sov knappt på natten innan..  petter var jättegullig, hade bl a köpt pizza åt mig som jag åt när jag kom hem. mums. sen kom linda hit och drack kaffe..vi satt/låg skavfötters i soffan invirad i varsin filt och tittade på tv.
idag var de prao på almstedts igen, såklart..kände mig sjuk men gick ändå. f*n ta surkärringar.

blir så sjukt irriterad. tror alliansen verkligen att folk är arbetslösa/sjuka för skojs skull? jag tror inte det. och de som fuskar, ja men fixa bättre ordning då! men sparka inte på dem som redan ligger.


moderaterna vill lägga ner djurskyddsmyndigheten! vad tänker de med? ja de vill ju spara pengar till annat, typ deras egen välfärd, så de skiter väl i de stackars djuren. fan ta moderaterna och deras likar!

klicka här, för att se vad m tycker. fattar inte hur ngn invandrare, arbetslös, låginkomsttagare, sjukskriven osv har kunnat rösta för alliansen. era jävla puckon, skyll er själva. jag är åtminstone bara förbannad, inte fattig som ni kommer att bli. och jag diskimineras "bara" som kvinna, inte som invandrare t.ex..! åh så underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0