im with stupid

min klass måste verkligen vara efterbliven alternativt korkad. det en lärare säger måste upprepas minst 2-3 ggr. de gapar och skriker, slår i bänkar och golv och jag vet inte allt..de frågar läraren om saker han/hon inte ens hunnit komma till..eller som redan står skrivet på tavlan. de hänger inte med..de är ett gäng barnungar och jag är så glad att det bara är drygt en termin kvar med dem! jävla losers -vill strypa dom-
de blev skitglada att vi ska till sthlm nästa vecka..hallå, har ni aldrig vart där eller? och vad är så kul med det? been there, done that , got a t-shirt. grow up! fast jag som är uppvuxen där kanske inte fattar vad som är sååå kul..jaja.

vi kollade på flugornas herre idag på svenskan, urkass film, jag somnade några sekunder,
 det var bara jag och en till som hade fattat hur de hamnade där på ön..återigen, losers..
sen var det en kille på samhällskunskapen som sa att han var moderat, det tyckte jag var skitkul för han är invandrare och om man läser moderaternas ideologi så ser man att de inte vill ha invandrare i sverige..han hade väl som många andra bara gått på valfläsket..hehe, bye bye smartass..

suck. vad är det för idioter som snart går ut skolan egentligen? man blir ju mörkrädd.
ovanpå allt annat så blir det inget prov i rättskunskap imorgon. anledning? eleverna har inte hunnit bli klara, vi har ju haft naturkunskap så lektionen utgick en gång..ojoj..buhu, stackars dom då..jag är för fan klar! vad är det för meslärare jag har egentligen?

och ovanpå det, som grädden på moset, är jag rejält förkyld. linda har vart här ikväll och vi har snörvlat ikapp, myst med kaffe, supernintendo, pizza( hon, inte jag :), te, macka ( jag :) och prison break. var väldans trevligt. får se om vi orkar åka till marieberg på onsdag och shoppa..jag hoppas, men vi får se.

så, nu har jag skrivit av mig..

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå där!! Har inte fått nåt mail från dej.. det kanske är nåt som strulat *irriterande*. Men jag förstår att du stör dej på din klass, de är ju inte kloka. Och jag kan hålla med om att det var mysigt att bara sitta och ta det lugnt... Vi får väl hoppas att vi känner oss lite bättre imorgon. Jag är fortfarande trött, men inte riktigt lika seg som igår...

2006-10-03 @ 12:31:32
URL: http://chagak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0