you can call me ice

Idag fick jag mitt löshår, har satt dit lite, ska fortsätta imorgon. Saknar mitt långa hår så mycket ju..hade riktigt långt innan frisören klippte av det..Gick på stan idag också men hitta inget, får se om jag hittar något kul imorn när jag och petter åker till marieberg.Ska till ikea också..och så ska vi fika någonstans..och sen så kommer linda hit på fika också. roligt, hoppas jag är lite pigg då bara..

Jag är fortfarande uppe i valet, och jag ska skriva det jag redan visste: att en hel del inte visste vad de röstade på..de röstade på valfläsket, och pengarna de trodde de skulle tjäna. Vissa tänker bara på pengar och sig själva..
Så grattis, idioter, ni kommer få det så underbart bra med moderaterna, så länge ni inte är handikappade, sjuka på ena eller andra sättet eller ofrivilligt arbetslösa, och liknande. Men det blir säkert bra för er andra..Så grattis och välkommen till solidaritet och demokrati.

Läs på aftonbladet,  denna, och den här, finns länkar längre ner på en av sidorna också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0