and you could have it all

my empire of dirt


Vad jag också häpnat över är att folk som kallar sig för vänner sviker. Vänner pratar med en. Vänner bjuder en på party. Vänner frågar en hur det är. Fuck it. Nej, jag har faktiskt inte häpnat särskilt mycket, konstigt nog är jag väl van vid det mesta. Men som sagt, har haft bättre saker för mig. Plugga är en heltidssysselsättning, precis som ett heltidsjobb, ni som tror något annat kan dra. Det är jävligt slitigt och slutar inte när man kommer hem heller. Nej då..

I söndags firade vi "svärmor" i Fjugesta. Ja, hon är väl inte svärmor längre men för mig är hon alltid det, min bonusmamma. Eller något liknande..


Sen dess bara snörvlat med min förkylning och pluggat... Ja just de, skrev på kontrakt för min nya lägenhet igår också. Samt shoppade lite nödvändigheter för mina påskpengar också..



Try to kill it all away
But I remember everything
What have I become
My sweetest friend
Everyone I know goes away
In the end

Kommentarer
Postat av: emma - stjärnhusen

vilket fint kort du har på din bloggsida ....var oxå i fjugesta i söndags o fira min mamma....

2007-04-18 @ 10:48:20
Postat av: Linda

Tack ska du ha

2007-04-21 @ 21:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0