I just don't want you

Ringde på dörren här vid halv åtta, jaha ang. tvlicens tänkte jag.. Men det var från hyresgästföreningen, har ni inga papper? Jag är papperet sa han..Haha, ger ju ett väldigt seriöst intryck.  Eftersom det sa ka-ching på kontot idag så gick jag på stan lite, men glömde självklart min rabattcheck från Åhlens hemma, suck. Får bli en ny mascara en annan dag..Men det blev iaf foundation och solglasögon på Lindex, och en redig promenad idag igen. Senaste veckan har varit crazy, jag har pratat med min kusin Andrea, vi är de enda i släkten som är rödhåriga, och vi pratar i princip aldrig, och så pratade jag med brorsan igår. Och det är såå kul när morsan tar återfall och skyller på sin (ex)karl..
Förra veckan var jag i skolan för samhällskunskap b och fick enbart massor med positiva ord och respons om det jag har skrivit och lämnat in, att jag hade skrivit mycket vettigt och intressant, att jag verkar mycket insatt och reflekterar, och en hel del annat. Det är så kul att höra sånt! Annat är det med engelska a t.ex., där jag fick till största delen MVG i allt, och får höra "jaha, mvg igen"..typ. Funny..Fick förra årets engelska b nationella prov att öva på iaf, och resultatet vart också mycket bra. Hey respons?

Om någon trodde det  var soft att vara sjukskriven så kan jag säga att det inte är det..Inte för mig i alla fall. Jag pluggar 4-6 dagar i veckan, trots att jag vissa dagar knappt kan kliva ur sängen och mest känner för att hänga mig själv. Men lite musik och stesolid is fine..Hey svartmarknad! Fick höra att en kusin köper valium på plattan, hahaha



I've been walking alone now
For a long, long time
I don't want to hang out now
With the friends that just aren't mine

I said I don't wanna be with you anymore
I just don't want you anymore
I don't wanna be with you anymore
I just don't want you anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0