sjung en sång för barnen om ett liv utan sorg


image34 Glad påsk på er alla påsknissar. Påsken är inte över förren på måndag vad jag vet.Tänkte först att jag skiter i allt, både fest och "dejt". Satt hemma och hade det mysigt, med film och sen lekte jag med psp vilket ledde till den nya bilden däruppe. Men sen fick jag sms om att det var massa roliga personer på Frimis, så jag gick dit. Mycket riktigt träffade jag på en del roligt folk och dansade loss..Bra drag var det. Trodde jag skulle bli rejält full med tanke på att jag bara ätit en macka, en avokado och ett ägg idag..men icke. Bra det. Imorgon blir det påskmiddag! Nice. Och gott!


Bilden är lånad av Calima

Kommentarer
Postat av: Anna

nu finns en första rapport om min shopping i göteborg i min blogg..
tack för din kommentar!
kram!

2007-04-08 @ 18:52:10
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0