hon som fick änglaspelet att spela

Har mått så dåligt sen i torsdags, förkylningshelvete med feber o skit..inte orkat göra nåt, inte ens äta. Vet inte ens om jag orkar med skola o jobb imorn..De värsta var att tillställningen på Conventum som Roberts jobb ordnat var igår. Följde med till Pitchers o träffa lite folk, sen gick vi till Conventum men efter ett tag var jag så dålig att jag fick åka hem..buhu. Hade verkligen velat vara med hela kvällen ju. Kom hem och kunde knappt resa på mig utan att bli illamående och få yrsel, hade så jäkla ont, så gick och la mig vid nio igår..kul lördag. Märkte till och med att jag yrade igår när jag pratade i telefon, nästan lite kul :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0