I keep forgetting your name

A just de, det var ju fest i lördags, eller nåt..kom inte alls lika mycket folk som sist men de va rätt kul ändå, med nya människor, några roliga och två med massa töntiga frågor..haha och en tur in till stan med nattkäk.
Vaknade vid 5 eller nåt sånt imorse av att katten satt och krafsa på fönstret och sen fick jag jaga rätt på och döda två harkrankar, jävlar vad irriterad jag var och sen gick det ju inte att somna om på en sisådär tre timmar..Väldigt hög intressefaktor här jag vet. Började plugga vid tio och blev klar med allt nån gång efter tre, älskar när orden bara flyter på, och imorgon börjar skolan på "riktigt", får väl se hur det blir, mycket distans hoppas jag. Ska ju jobba fyra kvällar nästa vecka också. Nej, fem dagar blir det visst, ringde nyss en från jobbet. Pengar pengar. Men det är kul att vissa ljuger om varför de vill slippa jobba. Jag menar, får man reda på att nån har ljugit så är det ju inte särskilt bra lögner faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0