once, there was this girl who..

....

But both girl and boy were glad
'Cause one kid had it worse than that



Handlade massa grönt o gott idag, åt gott hos P och sen fick jag värsta rycket här hemma, diska allt, jag vet inte hur många ggr jag bytte diskvatten, rent skulle det bli, torka skåp o shit, tvätta mattor i badkaret m.m.  Jag kan nog inte vara på en jämn nivå? Antingen depp o apati eller mani o upprymdhet, inte fan vet jag.
Har mått skit sen jag sluta med seroxat o börjat med remeron. och jag tror läkaren ljög för mig big time. eller så vet han bara inte vad han pratar om? arghh..    fass.se  är guld ibland :P



Innocent eyes observing the Crimson Skies,
awaiting for someone to heal the burning lies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0