äntligen internet

har nu jobbat 16-21.30 i fyra dagar. helt okej, och lite roligt också, men så skönt med helg.
igår åkte jag med ida hem till henne efter jobbet och drack lite vin, det kändes i huvet idag. fan vad klen jag är.
mamma ringde och väckte mig imorse och sa grattis på namnsdagen i efterskott, det var faktiskt bara mormor som grattade mig igår. men wtf, det är ju ingen stor grej.

idag fick jag reda på att mitt internet vart inkopplat den 18 juni, men visste jag det? nej, fick reda på det när jag ringde, och så hämta jag ut mitt modem, sen var det bara att tuta och köra.

ida och jag ska köpa en platta öl och en platta cider att dela på imorgon då det blir fest. nej jag ska inte dricka upp allt, vill inte, kan inte. så..glad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0