just a casual, casual easy thing

Var på visning igår, gillade lägenheten. De jag var där med kände självklart han som visade, bovärden. De känner ju alla :) Han visar även lägenheten jag ska kolla på på måndag. Många på där. Sen har jag hittat två till intressanta. Han visar även en av dom. Men det är bra. Ska ringa direkt på måndag och boka en till visning. Eller kanske två. Spännande spännande. Jag gillar alla ställen där de ligger också. Hellre bor jag där, nära till naturen än i Vivalla t.ex. Så på måndag är det alltså först ringa massa, sen visning, sen hämta ett nytt sjukintyg och till skolan som gäller. Skönt att det är helg nu då.

Var i skolan idag, sen handla för typ en månad fram. Sen blev jag bjuden på mat, tack! Blir en slappedag imorn tror jag, om inget oväntat roligt dyker upp. På söndag blir det god mat och bio, jag blir bjuden av P :)

Fick mina skor från have2have idag också. Snygga men vet inte om de är så sköna. Kanske skickar tillbaka dom, bestämmer mig på måndag. Får gå lite i dom inomhus så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0