Terroristledare

Försöker hitta några kända terroristledare, ja därför att det hör till skoluppgifterna. Som sagt är det ju bara massa påstådda och misstänkta "fakta" hela tiden, vilket försvårar det hela. Antar att man ändå får gå på det..
Ringde Eva både igår och idag för att fråga lite om Hamas, al-Qaida m.m, fan va de måste lyssna av mig nu då eller i framtiden haha. Sverige har säkert redan någon avlyssningsapparat, det tror jag.  Men de får gärna lyssna på mina samtal och ta upp ord som "bush" och "bombad" m.m. Hursom, Roffe ringde upp mig och gav mig några namn på terrorister, himla snällt. Har även mailat läraren och frågat vad han vill ha egentligen, så nu är säkert min mail avläst också. Hehe nejdå, jag är inte paranoid, bara realist, typ. Och sarkastisk..Eller ironisk? Hm..

Ska på visning imorn och eventuellt på måndag, men båda lägenheterna är likadana och på samma gata, det som eventuellt kan skilja dom åt är tapeter och liknande samt att de kanske är spegelvända.
Men ska bli kul att kolla på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0