kalas 2002

Såg att Melody Club skulle ha spelat på Satin den 16/5, men har ställt in! What!! Jag som bor typ två meter därifrån och absolut skulle ha gått..! Vilken besvikelse. Förra året på min födelsedag var jag och Petter på The Sounds på Satin. Okej, hon sjunger urfalskt, speciellt live...Men det var härligt och de är bra ändå.
Dream Theater spelar på hovet 28/9.. Dreams dreams. Kanske blir The Ark i sommar i alla fall.
Minns när jag och Henke var på Kalas 2002..Åh så underbart! Thåström! Kent och The Hellacopters m.fl.. Thåström var bäst såklart.. Har bilder också..Kanske kan lägga upp imorgon om min nya dator vill fungera då..*fortsätter att drömma*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0