lovely dreams

Gårdagen var jättebra och när jag väl kom i säng drömde jag underbara drömmar..Hade gärna fortsatt drömma några timmar eller dagar till.


Vaknade och hittade lite rolig post, bl a ett brev från mormor med pengar i. En "liten slant" som hon skriver, hon är rolig hon. En liten slant för mig är kanske 10 kr, inte 100 ggr mer.

Sen har jag och Petter flängt runt och handlat både det ena och det andra, en dammsugare blev det, för det är något jag verkligen behöver. Behöver en hel del annat också har jag kommit på! Kom hem och upptäckte att bovärden hade ringt, att jag kunde flytta in i lägenheten tidigare. Det kan jag inte, men efter att jag och Rolf hämtat möbler hos kusin Andrea på torsdag så kör vi dom direkt till lägenheten! Superbra ju. Sen flytt på fredagen.
Möte på måndag..Mycket att stå i nu. Kalas imorn, men det ska bara bli roligt!  Efter 1 juni kanske jag inte har internet på ett tag..funderar på att köpa en dvdbox med O.C eller Desperate Housewives att roa mig med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0