and you could have it all

my empire of dirt

Härom dan kom jag på att jag bloggar för mig själv, och inte för någon annan. Istället för att skriva en privat dagbok för mig själv, ungefär. Och ändå skriver jag inget?! Men det är ju så mycket annat hela tiden, eller i alla fall större delen av tiden. Som att plugga, prov, plugga, jobba, överklaga, plugga, papper,göra saker hemma, plugga, umgås med speciella personer, och sa jag plugga? Men kors i taket, ja faktiskt, jag mår så mycke bättre denna höst än jag gjort på hösten och vintern, tja, de senaste 8 åren kanske? Mycket bra faktiskt, med styrka, energi och allting! Jag sitter och står och är så glad mitt i allt, trots att jag ibland bara vill slå någon eller i alla fall slänga något i väggen och slå näven i bordet och skrika att jag är så trött! Men det jag är trött på är samhället och uppbyggnaden och vissa människors trångsynthet osv och vad fan gör man åt det? Man har ju sina egna kamper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0