ännu en sanndröm

Inte nog med att jag är en jävel på att tyda drömmar, nu drömmer jag sanndrömmar också! Sk prekognitiva drömmar. Om man nu kan kalla dem det, man får väl tolka dem lite också. Har drömt flera sånna på sistone, t.ex. för nån eller några veckor sedan, drömde att jag fick barn, en pojke, och jag fattade ju genast att drömmen inte gällde mig, jag är ju inte gravid och vill helst inte bli på några år. Nej det gällde ju en annan..Väldigt knäppt egentligen. Och så drömde jag att jag hade fått brev också, gällande en viss sak, och visst hade jag fått just det brev jag drömde om samma morgon! Samt drömmen om ormar, som sägs betyda pengar.Stämde också. Haha lite läskigt kanske men kul också. Mina drömmar brukar ju annars vara så onyanserade och läskiga.

Förutom drömmar har det idag dykt upp helt oväntade minnen. Inte särskilt speciella kanske, men ändå. Hur kul det var att åka buss i Bålsta, vi fick regnrabatt, snörabatt, och med en busschaffis sa vi till Grekland tack, oj det var billigt, 8 kr, och så höll vi på, haha. Kära minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0