är jag inte klok?!

Igår frågade jag syon på skolan vad som krävdes för att bli "X". Några minuter senare kom han med papper på det. Ytterligare några minuter senare kom han med papper från Örebro universitet. Engelska A, 30 p. Och det har jag anmält mig till!
Jag som inte skulle studera i januari, nej jag tänkte jobba och söka massa jobb eller nåt..? Plugga igen? Nä? Är jag inte klok?! Kanske just det jag är. Sen får vi se om jag verkligen har lust med det just nu och så. Sista ansökningsdagen var väl egentligen den 15:e också, men blev utökat till idag? Ödet eller? Vi får väl se.

Var det inte jag som skulle läsa något inom ekonomi? Visst, har hört att Örebro inte har några bra program inom det. Eller, de får inte ge civilekonomexamen. Och jag vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0