nej tack!

Visst tycker jag att det är skönt att sitta hemma och "mysa", men helst själv då. Jag skriker snart om någon mer frågar om vi ska snacka skit, kolla på film, äta gott osv. Jag kanske är annorlunda, men jag får inte ut så mycket av det. Föreslå hellre världens längsta promenad, en öl och massa dans, tv-spel eller kanske biljard? Kreativitet. Hur mycket umgås man egentligen när man sitter i soffan och kollar på film ihop? Jag som alltid måste kommentera filmer också..

Det jag vill säga är att det är tråkigt, och tråkigt kan jag lika gärna ha själv, där det inte gör något om jag blir rastlös.
Trött på killar över 30 som beter sig som fjortisar, trött på killar som säger mys och menar sex. Eller på de som är hyperseriösa fast man knappt träffats..

Nej tack, jag åt nyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0