your friendly neighbour

(Seriereferens! OCnerd)

Min närmaste granne tittade förbi i fredags och vips fick jag en dammsugare! Min är ju trasig och har varit det ett tag..Så igår bjöd jag in honom på fika som tack, lite hembakad kladdkaka. Gick över till honom sen och snacka film och böcker och massa annat, riktigt roligt!


Lånade filmen The Abyss och boken Liftarens guide till galaxen, har velat läsa den i flera år.


Glömmer aldrig när jag och P hade vart på bio och sett Världarnas krig, och innan filmen var det reklam för just filmen Liftarens guide till galaxen. På vägen hem frågar jag lite spontant, undrar varför de skulle döda alla människor egentligen? "Men...de skulle ju bygga en motorväg?!" Hehehe..wrong movie.

Riktigt tråkigt väder idag, så jag fortsätter nerda mig med OC nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0